Nieuwe huisstijl Center Parcs
Center Parcs begint het nieuwe jaar met een nieuwe identiteit en daarbij past een moderne huisstijl. Zo is het bekende logo van Center Parcs in een nieuw en modern jasje gegoten. Het vertrouwde logo met twee blaadjes in de vorm van een vogel heeft plaats gemaakt voor dit minimalistische logo.

In het nieuwe logo zie je de letters CP met in het midden een boompje. Hiermee wordt de verbinding tussen mens en natuur uitgebeeld. En dit zie je niet alleen terug in het logo maar ook in de filosofie van het bedrijf.
Verbinding tussen mens en natuur
Waar in het verleden de nadruk vooral lag op de grote zwembaden wordt deze nu op de natuur en de omgeving gelegd. Op de parken van Center Parcs worden dan ook steeds meer activiteiten aangeboden waarbij de natuur een grote rol speelt. Hierbij kan je denken aan een pad vol avontuur voor de kids, een leuke wandeling met een boswachter of een boerderij waar van alles te beleven is. Maar ook blijft er op de parken zelf nog van alles te doen. Je kan dus nog steeds van de glijbaan roetsjen en genieten van alle waterpret die je gewend bent.
Modernisering van Center Parcs
De komende tijd zal Center Parcs veel geld steken in het moderniseren van de parken. Zo krijgen niet alleen steeds meer huisjes een moderne make over maar worden aan de andere kant ook veel voorzieningen op de parken gemoderniseerd. Hiermee hoopt het bedrijf ook een nieuwe doelgroep aan te spreken. De parken worden nu vooral bezocht door jonge gezinnen. In de toekomst hoopt Center Parcs dat ook andere mensen de parken en omgeving gaan ontdekken. Wat wel blijft is dat lekker met elkaar genieten voorop blijft staan.
Hier kan je alle parken van Center Parcs in Nederland zien. Voor een weekend weg met een groep vrienden of voor een lange vakantie met het hele gezin. En met negen parken door het hele land is er altijd wel een leuke bestemming voor je te vinden!